طراحی تخصصی سایت دراستان گیلان رشت لاهیجان انزلی,

طراحی وبسایت در گیلان و رشت

Google+

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به موافقت گمرک و وزارت صنعت برای پیگیری موضوع ته لنجی ها گفت: رییس جمهوری همواره تاکید دارند که سفارتخانه های ایران در کشورهای مختلف وظیفه رسیدگی و پشتیبانی از صادرکنندگان و کار آفرینان ایرانی را دارند.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از خبرنگار اعزامی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان بوشهر، دکتر محمود واعظی در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی گفت: هدف دولت، مجلس، قوه قضاییه و نظام حل مشکلات در کشور است اما می دانید چه حجم از مشکلات در کشور وجود دارد و در هر شهری همه فکر می کنند که یک دولت داریم و همان شهرستان در حالیکه یک دولت داریم و یک کشور اما عزم دولت بر ساماندهی و حل مشکلات است.وی با اشاره به دیدار هیات دولت با مقام معظم رهبری در هفته دولت افزود: در آن دیدار یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری جلوگیری از ورود قاچاق بود و فرمودند که نامه های متعددی دارم از تولیدکنندگان داخلی که چرا مبادی ورودی کشور بدین شکل است که جناب اقای دکتر روحانی قول پیگیری دادند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ورود جنس قاچاق توسط قاچاقچیان و اینکه علاوه بر به هم زدن بازار، حقوق گمرکی هم پرداخت نمی کنند، اظهار کرد: البته اینطور نیست که مثلا بخشی که به کار قاچاق مشغول هستند برای مال اندوزی و جمع ثروت اینکار را می کنند.
بالاترین مقام مسوول حوزه ICT کشور به پدیده ته لنجی و بار همراه مسافران اشاره کرد و گفت: باید نسبت به نوضوع ته لنجی پیگیری جدی انجام داد که یکی در استان باید اقداماتی انجام شود و دیگر در دولت و همینکه گمرک و وزارت صنعت با آن موافق هستند به نظر نمی آید دستگاه های دیگر با آن مشکلی داشته باشند که پیگیری می کنم که زودتر از کمیسیون اقتصادی موضوع مطرح شود.
عضو دولت تدبیر و امید با بیان اینکه صادرات به علم و ابزار احتیاج دارد، اظهار کرد: مشکلات برای صادرات فقط مختص استان بوشهر نیست و بقیه استان ها نسبت به آن مشکل دارند و مشکل است که این فرهنگ را بوجود آوریم که صادرکنندگان باعث اشتغال و ارز آوری می شوند و از همه مهتر باعث طنین انداز نام ایران در دیگر کشورها می شوند.
دکتر واعظی با بیان اینکه بدون صادرات رونق اقتصادی رخ نمی دهد، گفت: دولت وظیفه دارد تا در بازارهای بین المللی از نظر فضای سیاسی و ارتباطی، مسایل گمرکی، بانکی و تعرفه ای را حل کند و اینکه سفارتخانه های ایران در کشورهای مختلف پشتیبانی باشد برای صادرکنندگان و کارآفرینان و دکتر روحانی نیز بارها بر این نکته که دکتر تاکید کردند که سفارتخانه ها از حالت صرفا سیاسی بیرون بیایند و پشتیبان کنند از صادرکنندگان و حتی حامی باشند برای دیگر هموطنانمان که آنجا زندگی می کنند.
وی در تشریح شرایط صادرات اعزود: صادرات چند مولفه مهم دارد که قیمت تمام شده محصول، کاهش هزینه حما و نقل، کاهش تعرفه، روان بودن مساله گمرکی، رقابت و بانک که باید یه آنها بپردازیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر ضرورت انجام صادرات در قالب یک برند برای صادرات اظهار کرد: اگر برای صادرات از یک برند استفاده کنیم و همه صادرات در قالب یک برند انجام سود همه بیشتر می شود چرا که وقتی حجم بیشتری حمل شود هزینه آن کاهش پیدا می کند.بالاترین مقام مسوول حوزه ICT کشور در تشریح با اشاره به راه هایی که برای حمل کالا به روسیه وجود دارد گفت: یک مسیر این است که کالا از استان بوشهر به انزلی یا آمیرآباد بیاید و بعا از آنجا به صورت دریایی به آستاراخان حمل شود و از آنجا به روسیه از طریق ریل فرستاده شود. دوم اینکه تا یک ماه دیگر آستارا ایران به راه آهن سراسری آذربایجان متصل می شود که یعنی اگر جنس را به آستارا ببریم می توانیم آنرا از طریق ریل به آذربایجان و روسیه برویم.
عضو کابینه دولت تدبیر و امید تصریح کرد: البته کار اصلی مان این است که تا چند ماه دیگر اتصال راه آهن قزوین – رشت برقراز می شود که مرحله بعد برقرار کردن رشت – آستارا است که در آن صورت کالا و محصول مستقیم به روسیه می توانیم ببریم.
دکتر واعظی از دعوت پوتین رییس جمهوری روسیه از دکتر روحانی برای سفر به روسیه در ابتدای فروردین سال آینده گفت و اظهار کرد: نباید همه انظار داشته باشیم که دولت المان های تشویقی برای همه درنظر بگیرد چراکه بودجه دولت محدود است و مشکلات زیاد است. اما اگر هماهنگی ها و جمع بندی های داخلی زود انجام شود برای حل مشکلات صادرات به روسیه به اجلاس اردیبهشت اتحادیه اورآسیا می توانیم برسیم....

ادامه مطلب: پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی جذب بازار کار می شود، دانشکده به دنبال تربیت نیروی کارشناس ماهر در موضوعات خاص و مرتبط با ارتباطات و فناوری اطلاعات است.
 به گزارش فاوانیوز به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وی در گفت و گو با مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تاکید بر اهمیت جذب دانشجو در مباحث محوری حوزه ICT از جمله داده های عظیم، نسل پنجم تلفن همراه، اینترنت اشیا، ادامه داد: زمینه جذب دانشجو در این حوزه ها فراهم شده و در حال رایزنی با زیرمجموعه های وزارت ارتباطات در خصوص جذب و تربیت دانشجوی کارشناسی ارشد در مباحثی هستیم که جای کار زیادی دارند.دکتر یزدانیان با اشاره به تغییر محتوای آموزشی دانشکده جهت به روز شدن مباحث، تصریح کرد: با توجه به عملکرد خوب ما، زمینه پذیرش دانشجوی جدید دوره کارشناسی ارشد در آینده فراهم شده است.وی همچنین به اخذ مجوز پژوهشی مستقل از وزارت علوم اشاره کرد وگفت: با مذاکره با وزارت علوم در دی ماه موفق به اخذ مجوز پژوهشی مستقل شدیم.دکتر یزدانیان همچنین از دریافت گواهینامه ایزو تا پایان سال خبر داد و گفت: در پی اجرای پروژه استقرار نظام مدیریت یکپارچه (IMS) با همکاری و راهبری تیم مشاور «دانشگاه شهید بهشتی» ممیزی داخلی انجام و پس از اتمام دوره های آموزشی، مستندسازی و تدوین روش ها و دستورالعمل های اجرایی، مرحله پیاده سازی الزامات استانداردهای ISO9001:2015 (مدیریت کیفیت)، ISO14001:2015 (مدیریت زیست محیطی) و ISO18001:2007 (ایمنی و بهداشت) در بخش های مختلف صورت گرفته و در ادامه فرآیند ممیزی داخلی مطابق برنامه زمانبندی تدوین شده توسط مشاور پروژه و تیم ممیزی بیرونی، انجام می شود.نقش آفرینی در منظومه آموزشی وزارت ارتباطات مبحث دیگری بود که دکتر یزدانیان به آن اشاره کرد و گفت: با توجه به ورود فناوری های جدید، بحث آموزش تخصصی و به روز کارکنان مطرح است که دانشکده به عنوان زیرمجموعه وزارت ارتباطات رفع نیازهای آموزشی این مجموعه را وظیفه خود می داند و در این راستا، بر اساس نیاز مجموعه اقدام و در صورت نیاز از ارایه مشاوره های آموزشی نیز دریغ نخواهد کرد.وی بر توجه دانشکده به موضوعات فناوری اطلاعات و پست علاوه بر مخابرات تاکید کرد و گفت: در خصوص موضوعات ICT ضمن برگزاری دوره های کوتاه مدت، با همکاری سازمان فناوری اطلاعات، طراحی رشته های میان رشته ای حوزه IT، را انجام داده ایم که امکان اجرای آن در تمام دانشگاه ها وجود دارد.رییس دانشکده پست و مخابرات ادامه داد: در زمینه پست هم بیش از یک ماه است که دوره های آموزشی مورد نیاز پست در زمینه فناوری اطلاعات را ارایه دادیم که در این مدت حدود ۱۳ هزار نفر ساعت آموزش ارایه شده است.دکتر یزدانیان از تدوین دوره کارشناسی پست و پست بانک نیز خبر داد و گفت: در کنار دوره کارشناسی پست و مخابرات سرفصل های کارشناسی پست بانک تدوین شده و درصدد هستیم در سال بعد در این مقطع دانشجو جذب کنیم....

ادامه مطلب: دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی جذب بازار کار می شود، دانشکده به دنبال تربیت نیروی کارشناس ماهر در موضوعات خاص و مرتبط با ارتباطات و فناوری اطلاعات است.
 به گزارش فاوانیوز به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وی در گفت و گو با مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تاکید بر اهمیت جذب دانشجو در مباحث محوری حوزه ICT از جمله داده های عظیم، نسل پنجم تلفن همراه، اینترنت اشیا، ادامه داد: زمینه جذب دانشجو در این حوزه ها فراهم شده و در حال رایزنی با زیرمجموعه های وزارت ارتباطات در خصوص جذب و تربیت دانشجوی کارشناسی ارشد در مباحثی هستیم که جای کار زیادی دارند.دکتر یزدانیان با اشاره به تغییر محتوای آموزشی دانشکده جهت به روز شدن مباحث، تصریح کرد: با توجه به عملکرد خوب ما، زمینه پذیرش دانشجوی جدید دوره کارشناسی ارشد در آینده فراهم شده است.وی همچنین به اخذ مجوز پژوهشی مستقل از وزارت علوم اشاره کرد وگفت: با مذاکره با وزارت علوم در دی ماه موفق به اخذ مجوز پژوهشی مستقل شدیم.دکتر یزدانیان همچنین از دریافت گواهینامه ایزو تا پایان سال خبر داد و گفت: در پی اجرای پروژه استقرار نظام مدیریت یکپارچه (IMS) با همکاری و راهبری تیم مشاور «دانشگاه شهید بهشتی» ممیزی داخلی انجام و پس از اتمام دوره های آموزشی، مستندسازی و تدوین روش ها و دستورالعمل های اجرایی، مرحله پیاده سازی الزامات استانداردهای ISO9001:2015 (مدیریت کیفیت)، ISO14001:2015 (مدیریت زیست محیطی) و ISO18001:2007 (ایمنی و بهداشت) در بخش های مختلف صورت گرفته و در ادامه فرآیند ممیزی داخلی مطابق برنامه زمانبندی تدوین شده توسط مشاور پروژه و تیم ممیزی بیرونی، انجام می شود.نقش آفرینی در منظومه آموزشی وزارت ارتباطات مبحث دیگری بود که دکتر یزدانیان به آن اشاره کرد و گفت: با توجه به ورود فناوری های جدید، بحث آموزش تخصصی و به روز کارکنان مطرح است که دانشکده به عنوان زیرمجموعه وزارت ارتباطات رفع نیازهای آموزشی این مجموعه را وظیفه خود می داند و در این راستا، بر اساس نیاز مجموعه اقدام و در صورت نیاز از ارایه مشاوره های آموزشی نیز دریغ نخواهد کرد.وی بر توجه دانشکده به موضوعات فناوری اطلاعات و پست علاوه بر مخابرات تاکید کرد و گفت: در خصوص موضوعات ICT ضمن برگزاری دوره های کوتاه مدت، با همکاری سازمان فناوری اطلاعات، طراحی رشته های میان رشته ای حوزه IT، را انجام داده ایم که امکان اجرای آن در تمام دانشگاه ها وجود دارد.رییس دانشکده پست و مخابرات ادامه داد: در زمینه پست هم بیش از یک ماه است که دوره های آموزشی مورد نیاز پست در زمینه فناوری اطلاعات را ارایه دادیم که در این مدت حدود ۱۳ هزار نفر ساعت آموزش ارایه شده است.دکتر یزدانیان از تدوین دوره کارشناسی پست و پست بانک نیز خبر داد و گفت: در کنار دوره کارشناسی پست و مخابرات سرفصل های کارشناسی پست بانک تدوین شده و درصدد هستیم در سال بعد در این مقطع دانشجو جذب کنیم....

ادامه مطلب: دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی جذب بازار کار می شود، دانشکده به دنبال تربیت نیروی کارشناس ماهر در موضوعات خاص و مرتبط با ارتباطات و فناوری اطلاعات است.
 به گزارش فاوانیوز به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وی در گفت و گو با مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تاکید بر اهمیت جذب دانشجو در مباحث محوری حوزه ICT از جمله داده های عظیم، نسل پنجم تلفن همراه، اینترنت اشیا، ادامه داد: زمینه جذب دانشجو در این حوزه ها فراهم شده و در حال رایزنی با زیرمجموعه های وزارت ارتباطات در خصوص جذب و تربیت دانشجوی کارشناسی ارشد در مباحثی هستیم که جای کار زیادی دارند.دکتر یزدانیان با اشاره به تغییر محتوای آموزشی دانشکده جهت به روز شدن مباحث، تصریح کرد: با توجه به عملکرد خوب ما، زمینه پذیرش دانشجوی جدید دوره کارشناسی ارشد در آینده فراهم شده است.وی همچنین به اخذ مجوز پژوهشی مستقل از وزارت علوم اشاره کرد وگفت: با مذاکره با وزارت علوم در دی ماه موفق به اخذ مجوز پژوهشی مستقل شدیم.دکتر یزدانیان همچنین از دریافت گواهینامه ایزو تا پایان سال خبر داد و گفت: در پی اجرای پروژه استقرار نظام مدیریت یکپارچه (IMS) با همکاری و راهبری تیم مشاور «دانشگاه شهید بهشتی» ممیزی داخلی انجام و پس از اتمام دوره های آموزشی، مستندسازی و تدوین روش ها و دستورالعمل های اجرایی، مرحله پیاده سازی الزامات استانداردهای ISO9001:2015 (مدیریت کیفیت)، ISO14001:2015 (مدیریت زیست محیطی) و ISO18001:2007 (ایمنی و بهداشت) در بخش های مختلف صورت گرفته و در ادامه فرآیند ممیزی داخلی مطابق برنامه زمانبندی تدوین شده توسط مشاور پروژه و تیم ممیزی بیرونی، انجام می شود.نقش آفرینی در منظومه آموزشی وزارت ارتباطات مبحث دیگری بود که دکتر یزدانیان به آن اشاره کرد و گفت: با توجه به ورود فناوری های جدید، بحث آموزش تخصصی و به روز کارکنان مطرح است که دانشکده به عنوان زیرمجموعه وزارت ارتباطات رفع نیازهای آموزشی این مجموعه را وظیفه خود می داند و در این راستا، بر اساس نیاز مجموعه اقدام و در صورت نیاز از ارایه مشاوره های آموزشی نیز دریغ نخواهد کرد.وی بر توجه دانشکده به موضوعات فناوری اطلاعات و پست علاوه بر مخابرات تاکید کرد و گفت: در خصوص موضوعات ICT ضمن برگزاری دوره های کوتاه مدت، با همکاری سازمان فناوری اطلاعات، طراحی رشته های میان رشته ای حوزه IT، را انجام داده ایم که امکان اجرای آن در تمام دانشگاه ها وجود دارد.رییس دانشکده پست و مخابرات ادامه داد: در زمینه پست هم بیش از یک ماه است که دوره های آموزشی مورد نیاز پست در زمینه فناوری اطلاعات را ارایه دادیم که در این مدت حدود ۱۳ هزار نفر ساعت آموزش ارایه شده است.دکتر یزدانیان از تدوین دوره کارشناسی پست و پست بانک نیز خبر داد و گفت: در کنار دوره کارشناسی پست و مخابرات سرفصل های کارشناسی پست بانک تدوین شده و درصدد هستیم در سال بعد در این مقطع دانشجو جذب کنیم....

ادامه مطلب: دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی جذب بازار کار می شود، دانشکده به دنبال تربیت نیروی کارشناس ماهر در موضوعات خاص و مرتبط با ارتباطات و فناوری اطلاعات است.
 به گزارش فاوانیوز به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وی در گفت و گو با مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تاکید بر اهمیت جذب دانشجو در مباحث محوری حوزه ICT از جمله داده های عظیم، نسل پنجم تلفن همراه، اینترنت اشیا، ادامه داد: زمینه جذب دانشجو در این حوزه ها فراهم شده و در حال رایزنی با زیرمجموعه های وزارت ارتباطات در خصوص جذب و تربیت دانشجوی کارشناسی ارشد در مباحثی هستیم که جای کار زیادی دارند.دکتر یزدانیان با اشاره به تغییر محتوای آموزشی دانشکده جهت به روز شدن مباحث، تصریح کرد: با توجه به عملکرد خوب ما، زمینه پذیرش دانشجوی جدید دوره کارشناسی ارشد در آینده فراهم شده است.وی همچنین به اخذ مجوز پژوهشی مستقل از وزارت علوم اشاره کرد وگفت: با مذاکره با وزارت علوم در دی ماه موفق به اخذ مجوز پژوهشی مستقل شدیم.دکتر یزدانیان همچنین از دریافت گواهینامه ایزو تا پایان سال خبر داد و گفت: در پی اجرای پروژه استقرار نظام مدیریت یکپارچه (IMS) با همکاری و راهبری تیم مشاور «دانشگاه شهید بهشتی» ممیزی داخلی انجام و پس از اتمام دوره های آموزشی، مستندسازی و تدوین روش ها و دستورالعمل های اجرایی، مرحله پیاده سازی الزامات استانداردهای ISO9001:2015 (مدیریت کیفیت)، ISO14001:2015 (مدیریت زیست محیطی) و ISO18001:2007 (ایمنی و بهداشت) در بخش های مختلف صورت گرفته و در ادامه فرآیند ممیزی داخلی مطابق برنامه زمانبندی تدوین شده توسط مشاور پروژه و تیم ممیزی بیرونی، انجام می شود.نقش آفرینی در منظومه آموزشی وزارت ارتباطات مبحث دیگری بود که دکتر یزدانیان به آن اشاره کرد و گفت: با توجه به ورود فناوری های جدید، بحث آموزش تخصصی و به روز کارکنان مطرح است که دانشکده به عنوان زیرمجموعه وزارت ارتباطات رفع نیازهای آموزشی این مجموعه را وظیفه خود می داند و در این راستا، بر اساس نیاز مجموعه اقدام و در صورت نیاز از ارایه مشاوره های آموزشی نیز دریغ نخواهد کرد.وی بر توجه دانشکده به موضوعات فناوری اطلاعات و پست علاوه بر مخابرات تاکید کرد و گفت: در خصوص موضوعات ICT ضمن برگزاری دوره های کوتاه مدت، با همکاری سازمان فناوری اطلاعات، طراحی رشته های میان رشته ای حوزه IT، را انجام داده ایم که امکان اجرای آن در تمام دانشگاه ها وجود دارد.رییس دانشکده پست و مخابرات ادامه داد: در زمینه پست هم بیش از یک ماه است که دوره های آموزشی مورد نیاز پست در زمینه فناوری اطلاعات را ارایه دادیم که در این مدت حدود ۱۳ هزار نفر ساعت آموزش ارایه شده است.دکتر یزدانیان از تدوین دوره کارشناسی پست و پست بانک نیز خبر داد و گفت: در کنار دوره کارشناسی پست و مخابرات سرفصل های کارشناسی پست بانک تدوین شده و درصدد هستیم در سال بعد در این مقطع دانشجو جذب کنیم....

ادامه مطلب: دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به موافقت گمرک و وزارت صنعت برای پیگیری موضوع ته لنجی ها گفت: رییس جمهوری همواره تاکید دارند که سفارتخانه های ایران در کشورهای مختلف وظیفه رسیدگی و پشتیبانی از صادرکنندگان و کار آفرینان ایرانی را دارند. به گزارش…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…