طراحی تخصصی سایت دراستان گیلان رشت لاهیجان انزلی,

طراحی وبسایت در گیلان و رشت

Google+

پیام‌‌رسان‌های موبایلی به نفع اپراتورها مسدود نمی‌شوند

139407221025567176295954 معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه رگولاتوری گفت: تاکنون هیچ اپلیکیشن پیام‌رسانی بخاطر جبران ضرر و زیان درآمدی اپراتورهای موبایل مسدود نشده و از این پس هم نخواهد شد؛ اپراتورها باید به سمت تطبیق و درآمدزایی از محل دیتا پیش روند.
صادق عباسی شاهکوه در گفت‌وگو با تسنیم، درباره تأثیر رواج گوشی‌های هوشمند بر درآمدهای پایه اپراتورهای موبایل گفت: آمار رشد گوشی‌های هوشمند از سال گذشته نشان می‌دهد که بالای ۲۰ میلیون دستگاه رسیده و به عبارتی ۲۵ تا ۳۰ درصد مشترکان کل شبکه موبایل کشور هوشمند هستند.
وی عنوان کرد: البته این در حالی است که برخی مشترکان دارای دو یا بیش از دو سیم‌کارت در گوشی خود هستند که در این صورت شاید آمار گوشی‌های هوشمند برحسب تک سیم‌کارت بیش از این شود.
معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه رگولاتوری با بیان اینکه بخش عمده زندگی مردم به سمت ارتباطات همراه می‌رود، عنوان کرد: تمام خدمات الکترونیکی به تدریج وارد حوزه موبایلی می‌شود.
وی در ارتباط با سوال مورد نظر گفت: در حال حاضر نرم‌افزارهای پیام‌رسان متعددی در اپ‌استورها جهت دانلود و استفاده وجود دارد و مشترکان موبایل نیز از آنها استفاده می‌کنند که قطعا موجب کاهش درآمدهای اپراتورها از محل پیامک می‌شود و اگر این پیام‌رسان‌ها قابلیت برقراری تماس هم داشته باشند در حوزه درآمدهای مکالماتی نیز تأثیرگذار خواهد بود.
او ادامه داد: اما از طرفی با رواج برنامه‌های کاربردی موبایل، مصرف دیتا بالا رفته و از این حیث ممکن است که در ابتدای کار اپراتورها با ضرر و زیان مواجه شوند اما در بلند مدت که کسب‌وکار آنها به سمت دیتا می‌رود، وضعیت‌شان درست می‌شود.
عباسی شاهکوه با تأکید بر اینکه مصرف دیتا توسط مشترکان موبایل ده‌ها برابر شده است، درباره تصمیم حاکمیت برای مسدودسازی برخی اپلیکیشن‌ها جهت جبران ضرر و زیان اپراتورهای موبایل تصریح کرد: تاکنون هیچ اپلیکیشن پیام‌رسانی با هدف جبران درآمد اپراتورهای موبایل از دسترس خارج نشده و از این پس نیز نخواهد شد زیرا روال جهانی استفاده از دیتا رو به رشد است و ایران نیز از این مقوله جدا نیست.

ادامه مطلب http://www.favanews.com/13749/%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85%E2%80%8C%E2%80%8C%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D9%81%D8%B9-%D8%A7%D9%BE%D8%B1%D8%A7%D8%AA

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به موافقت گمرک و وزارت صنعت برای پیگیری موضوع ته لنجی ها گفت: رییس جمهوری همواره تاکید دارند که سفارتخانه های ایران در کشورهای مختلف وظیفه رسیدگی و پشتیبانی از صادرکنندگان و کار آفرینان ایرانی را دارند. به گزارش…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…