طراحی تخصصی سایت دراستان گیلان رشت لاهیجان انزلی,

طراحی وبسایت در گیلان و رشت

Google+

اپراتورهای برتر ارائه‌دهنده ADSL در تابستان ۹۴ معرفی شدند

Broadband+2 معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام کرد: اپراتورهای ارائه‌دهنده اینترنت پرسرعت (ADSL) در سه ماهه دوم سال جاری براساس نظرسنجی از کاربران در پنج محور کیفیت، تناسب قیمت و تنوع سرویس، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و ارزش‌گذاری به مشتریان و وفاداری ارزیابی و رتبه‌بندی شده‌اند.به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، غلامرضا داداش‌زاده افزود: براساس نتایج ارزیابی، شرکتهای انتقال داده‌های آسیاتک، رتبه اول، داده‌گستر عصر نوین (های وب) و آریا رسانه تدبیر (شاتل) به طور مشترک رتبه دوم و پارسان لین ارتباطات (پارس آنلاین) رتبه سوم را کسب کردند که براساس سطح‌بندی در سطح خوب قرار می‌گیرند.وی با اشاره به اینکه نتایج ارزیابی نشان‌دهنده تلاش دارندگان پروانه در رقابت سالم و ارائه سرویس با کیفیت بالا و حفظ مشتریان خود است، گفت: شرکتهای داده‌پردازی فن آوا و ندا گستر صبا به طور مشترک رتبه چهارم را کسب کرده و در سطح اپراتورهای قابل قبول قرار گرفتند و شرکتهای پیشگامان توسعه ارتباطات رتبه پنجم، مخابرات ایران و انتقال داده‌های رهام داتک به طور مشترک رتبه ششم، لایزر، عصر انتقال داده‌ها و کارا امین ارتباط به ترتیب رتبه‌های هفتم تا نهم را به دست آوردند که می‌بایست در جهت تلاش برای ارتقاء کیفیت و جلب نظر مشتری اقدام کنند.داداش‌زاده افزود: این رتبه‌بندی براساس میانگین امتیازی که کاربران از صفر تا ۲۰ در محورهای پنجگانه به اپراتورشان می‌دهند انجام شده و در چهار سطح عالی، خوب، قابل قبول و ضعیف سطح‌بندی می‌شوند.

ادامه مطلب http://www.favanews.com/13785/%D8%A7%D9%BE%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%87%E2%80%8C%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%87-adsl-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%B3

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به موافقت گمرک و وزارت صنعت برای پیگیری موضوع ته لنجی ها گفت: رییس جمهوری همواره تاکید دارند که سفارتخانه های ایران در کشورهای مختلف وظیفه رسیدگی و پشتیبانی از صادرکنندگان و کار آفرینان ایرانی را دارند. به گزارش…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…