طراحی تخصصی سایت دراستان گیلان رشت لاهیجان انزلی,

طراحی وبسایت در گیلان و رشت

Google+

محدودیت در طرح‌های مکالمه‌ی رایگان

n00040615-b مکالمه رایگان از جمله طرح‌های محبوب مشترکان تلفن همراه است که به تازگی با محدودیت‌هایی همراه شده است.
به گزارش فاوانیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، پاییز امسال هر سه اپراتور تلفن همراه طرح‌های تشویقی خاصی را برای مکالمه نامحدود مشترکان در نظر گرفتند تا بدین ترتیب در رقابت با شبکه‌های اجتماعی موبایلی، سهمی از مکالمات را به خود اختصاص داده باشند.
این طرح پس از مدتی، با مخالفت‌های رگولاتور مواجه شده و سازمان تنظیم مقررات ارتباطات به دلایلی از جمله افت کیفیت شبکه جلوی استمرار آن را گرفت.
اما اپراتورهای مختلف، شیوه‌های متعددی برای ارائه‌ مکالمات رایگان در نظر گرفته‌اند، البته تمام این شیوه‌ها یک میزان خاص و مشخص را شامل شده و دیگر حالت نامحدود ندارد.
 
در این میان یکی از طرح‌های جالب توجه، از مدتی پیش از سوی اپراتور اول اجرایی شده است. در قالب این طرح امکانی در نظر گرفته شده تا بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای مشترک بتواند در طول روز به مدت ۱۰ دقیقه تماس رایگان درون شبکه‌ای داشته باشد.
براین اساس، کلیه مشترکان اپراتور اول می‌توانند با فعال‌سازی این سرویس به مدت ۱۰ روز به جای بوق آزاد یا آوای انتظار برای افرادی که با آنها تماس می‌گیرند، آوای انتظار تبلیغاتی پخش کنند.
البته لازم است پیش از فعال‌سازی این سرویس، مشترکان توجه داشته باشند که پس از فعال‌سازی این طرح به مدت ۱۰ روز امکان غیرفعال‌سازی سرویس آوای انتظار یا تغییر آن را نخواهند داشت.
 
نکته‌ دیگر که چندان خوشایند نیست آنکه، در صورت عدم تمایل مشترک می‌تواند نسبت به غیرفعال‌سازی این سرویس اقدام کند، اما با توجه به این‌که بسته ۱۰ دقیقه‌ای کماکان برای وی فعال می‌ماند، لازم است تا معادل ۱۰ دقیقه (۶۷۰ تومان برای سیم‌کارت‌های اعتباری و ۵۷۰ تومان برای سیم‌کارت‌های دائمی) پرداخت کند که این رقم به قبض مشترکان دائمی اضافه شده و از شارژ مشترکان اعتباری کسر می‌شود.
 
به همین دلیل برای غیرفعال‌سازی این سرویس در خطوط اعتباری لازم است حتما حساب فرد بیش از ۶۷۰ تومان موجودی داشته باشد، چراکه در غیر این صورت امکان غیرفعال‌سازی طرح مکالمه رایگان وجود نخواهد داشت.
همچنین تاکید شده است، تعداد مکالمات رایگان در هر روز محدود بوده و ممکن است در هنگام فعال‌سازی سرویس، مشترکان با پیغام «ظرفیت ارائه مکالمه رایگان امروز تکمیل شده است، لطفا فردا اقدام فرمائید» مواجه شوند.
 
برای فعال‌سازی این سرویس مشترکان اپراتور اول می‌توانند ابتدا # ۱ *۶۹۷۰* را شماره‌گیری کنند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر هم افراد می‌توانند با شماره # ۹ *۶۹۷۰* تماس بگیرند تا اطلاعات مربوطه را دریافت کنند.

ادامه مطلب http://www.favanews.com/14064/%D9%85%D8%AD%D8%AF%D9%88%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%B7%D8%B1%D8%AD%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%87%E2%80%8C%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به موافقت گمرک و وزارت صنعت برای پیگیری موضوع ته لنجی ها گفت: رییس جمهوری همواره تاکید دارند که سفارتخانه های ایران در کشورهای مختلف وظیفه رسیدگی و پشتیبانی از صادرکنندگان و کار آفرینان ایرانی را دارند. به گزارش…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…