طراحی تخصصی سایت دراستان گیلان رشت لاهیجان انزلی,

طراحی وبسایت در گیلان و رشت

Google+

ظرفیتهای شرکتهای ارائه‌دهنده اینترنت پرسرعت بیش از تقاضای مشترکان است

internet به گزارش فاوانیوز و به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بر اساس گفته‌های معاون این سازمان، ظرفیت‌های دسترسی به اینترنت پرسرعت کشور بیش از تعداد مشترکانی است که این سرویس‌ها را دریافت کرده‌اند. این درحالی است که برخی از متقاضیان سرویس اینترنت پرسرعت با پر شدن ظرفیت تمام شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت مواجه می‌شوند.
 
 
غلامرضا داداش‌زاده معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی معتقد است ظرفیت اپراتورهای فعلی ارائه‌دهنده سرویس اینترنت باندپهن بسیار بالاتر از تعداد مشترکین آنها است. این در حالی است که متقاضیان این سرویس در برخی مناطق با تمام شدن ظرفیت تمام شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت روبرو می‌شوند و مجبورند از راهکارهای گران‌قیمت‌ یا کم سرعت استفاده کنند.
 
معاون رگولاتوری در مورد ظرفیت‌های اینترتنی کشور اعلام کرد با توجه به بسترهای ارتباطی موجود، توسعه‌ی آنها و تنوع پروانه‌های صادر شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، در حال حاضر، دسترسی به سرویس اینترنت پرسرعت، بدون محدودیت در واگذاری برای متقاضیان فراهم شده است.
 
غلامرضا داداش‌زاده گفت:
ظرفیت اپراتورهای فعلی ارائه‌دهنده سرویس اینترنت باند پهن بسیار بالاتر از تعداد مشترکین آنهاست. در استان تهران، شرکت‌های خدمات انتقال داده‌ها (PAP) و شرکت مخابرات ایران، دو میلیون و ۱۷۰ هزار و ۵۷۱ پورت پرسرعت سیمی نصب کرده‌اند؛ در حالیکه تنها یک میلیون و ۶۸۶ هزار نفر متقاضی دریافت سرویس بوده و سرویس مورد نظر خود را دریافت کرده‌اند. البته در مواردی که کیفیت سرویس ارائه شده به مشترکین از شاخص‌های تعیین شده پائین‌تر باشد، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در مورد توقف فروش سرویس اپراتور تا زمان ارتقای پهنای باند اقدام می‌کند.
داداش‌زاده با اشاره به اینکه در حال حاضر در شش استان کرمان، فارس، ایلام، بوشهر، هرمزگان و کردستان توقف فروش اعمال شده است توضیح داد در مواقع اعمال توقف فروش یا مواردی که لازمه ارائه‌ی سرویس، انجام توسعه‌ی زیربنائی بخش ICT است، سرویس‌های دسترسی به باند پهن شامل Wimax، Wi-Fi، ۳G و ۴G به عنوان خدمات جایگزین قابل استفاده است.
 
به گفته‌ی معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوی کشور، مشترکان درصورت مشاهده‌ی تخلف در ارائه‌ی سرویس اینترنت پرسرعت می‌توانند از طریق سامانه‌ی پاسخگوئی به شکایات ۱۹۵ و پایگاه اینترنتی ۱۹۵ شکایات خود را ثبت کنند تا از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی بررسی و پیگیری لازم انجام شود.
 

ادامه مطلب http://www.favanews.com/14085/%D8%B8%D8%B1%D9%81%D9%8A%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%B1%D9%83%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%87%E2%80%8C%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D9%8A%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به موافقت گمرک و وزارت صنعت برای پیگیری موضوع ته لنجی ها گفت: رییس جمهوری همواره تاکید دارند که سفارتخانه های ایران در کشورهای مختلف وظیفه رسیدگی و پشتیبانی از صادرکنندگان و کار آفرینان ایرانی را دارند. به گزارش…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…