طراحی تخصصی سایت دراستان گیلان رشت لاهیجان انزلی,

طراحی وبسایت در گیلان و رشت

Google+

مشکلات در تحویل قبض‌های همراه اول

hamrage aval برخی مشترکان اپراتور اول تلفن همراه از عدم دریافت قبض‌های کاغذی به شیوه‌ سابق گله‌مندند.
به گزارش فاوانیوز و به نقل از ایسنا، حذف قبوض کاغذی مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول، موضوعی است که از مدتی پیش در دستور کار اپراتور اول ارتباطی کشور قرار گرفته است.
براین اساس، همراه اول شیوه‌های مختلفی در نظر گرفته و به واسطه آنها از مشترکان خود خواسته است در صورتی که جزو همراهان طبیعت به شمار می‌روند یا مایل به غیر فعال‌سازی دریافت قبض کاغذی خود هستند، برای دسترسی سریع و آسان به اطلاعات قبض خود روش‌های دیگر رویت صورت‌حساب را مورد استفاده قرار دهند.
بدین ترتیب مشترکان می‌توانند از طریق پیگیری‌های لازم صورتحساب ماهانه خود را به صورت الکترونیک و ایمیلی دریافت کند.
با این وجود، برخی مشترکان اپراتور اول نسبت به عدم دریافت قبض‌های کاغذی به شیوه سابق گله‌مند بوده و بعضا اعلام می‌کنند پیگیری‌های مختلف آنها برای دریافت قبض هم بی‌نتیجه مانده است.
طبق اعلام روابط عمومی همراه اول، حتی اگر مشترکان دریافت صورت‌حساب کاغذی را غیرفعال کرده باشند، همچنان برای آنها این امکان وجود دارد که از طریق سایت همراه اول، بار دیگر دسترسی به این قبض‌ها را فعال کنند.
همچنین اگر فردی معترض است که بدون درخواست روند دریافت قبض‌های کاغذی او با مشکل مواجه شده، می‌تواند از طریق تماس با مرکز ۹۹۹۰ اطلاعات ثبت شده بر روی سامانه را بررسی کند تا از صحت اطلاعات ثبت شده مطمئن شود.
در مرحله‌ بعد اگر اطلاعات ثبت شده درست بود، موضوع از سوی شرکت پست مورد پیگیری قرار خواهد گرفت تا مشخص شود چرا قبض‌ها به دست مشترکان نرسیده است طبق اعلام روابط عمومی همراه اول، در چنین شرایطی در صورتی که اهمال از سوی شرکت پست بوده باشد برخورد شده و پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد.
طبق این اظهارات، در حال حاضر اگر مشترکی موفق به دریافت قبض‌های کاغذی نمی‌شود یا اطلاعات او در سامانه اشتباه ثبت شده یا شرکت پست در ارسال قبض کوتاهی کرده و برای حل این مشکلات لازم است فرد با سامانه ۹۹۹۰ تماس بگیرند.

ادامه مطلب http://www.favanews.com/14101/%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%AD%D9%88%DB%8C%D9%84-%D9%82%D8%A8%D8%B6%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%88%D9%84

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به موافقت گمرک و وزارت صنعت برای پیگیری موضوع ته لنجی ها گفت: رییس جمهوری همواره تاکید دارند که سفارتخانه های ایران در کشورهای مختلف وظیفه رسیدگی و پشتیبانی از صادرکنندگان و کار آفرینان ایرانی را دارند. به گزارش…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…