طراحی تخصصی سایت دراستان گیلان رشت لاهیجان انزلی,

طراحی وبسایت در گیلان و رشت

Google+

جذب مشتریان به کمک اینترنت اشیا

IOT صاحبان کسب و کار امیدوارند با ابداع فناوری‌ها و خدمات جدید مبتنی بر اینترنت اشیا بتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند و طرح‌های ابتکاری جالبی اجرا کنند.
به گزارش فاوانیوز و به نقل از فارس، نتایج یک بررسی که توسط موسسه TEKsystems انجام شده  است، نشان می‌دهد فعالان حرفه‌ای در تلاش هستند تا از فرصت‌های جدیدی که در اثر ابداع اینترنت اشیا ایجاد شده برای ارتقای تجربه کاری با مشتریان خود استفاده کنند.
البته از هر ۱۰ فعال حرفه‌ای کمتر از چهار نفر آمادگی خود را برای استفاده از پتانسیل‌های اینترنت اشیا در حد خوب یا عالی دانسته‌اند.
مصاحبه با ۲۰۰ رهبر فعال در مشاغل گوناگون نشان می‌دهد که آنان مشتریان را سودبرندگان اصلی از خلق پدیده اینترنت اشیا می‌دانند و توقع دارند این پدیده در دراز مدت و در یک فرصت ۵ ساله بر کسب و کار آنان تاثیر مثبت بگذارد.
۶۴ درصد این افراد از امکان ایجاد تجارب کاربری بهتر و ارتقای تعامل با مشتریان سخن می‌گویند، ۵۶ درصد از افزایش خلاقیت سخن گفته‌اند، ۵۲ درصد امیدوار به ایجاد فرآیندهای کاری و حرفه‌ای بهتر و موثر و جدیدتر هستند، ۵۰ درصد منتظر ایجاد منابع درآمدی تازه هستند، ۳۶ درصد از افزایش بازگشت سرمایه سخن می‌گویند و ۳۵ درصد صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌های عملیاتی را مزیت مهم اینترنت اشیا دانسته‌اند.
با این حال تنها ۳۵ درصد صاحبان مشاغل یک استراتژی برای بهره‌گیری از اینترنت اشیا تعریف کرده‌اند و ۲۷ درصد در این زمینه کاملا ضعیف هستند.
همچنین تنها ۲۹ درصد مشاغل خود را عالی یا خیلی خوب در زمینه تعیین موثرترین راه بهره‌گیر از اینترنت اشیا تعریف کرده‌اند و ۳۲ درصد در این زمینه خود را ضعیف دانسته‌اند.

ادامه مطلب http://www.favanews.com/14189/%D8%AC%D8%B0%D8%A8-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D9%85%DA%A9-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA-%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%A7

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به موافقت گمرک و وزارت صنعت برای پیگیری موضوع ته لنجی ها گفت: رییس جمهوری همواره تاکید دارند که سفارتخانه های ایران در کشورهای مختلف وظیفه رسیدگی و پشتیبانی از صادرکنندگان و کار آفرینان ایرانی را دارند. به گزارش…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…