طراحی تخصصی سایت دراستان گیلان رشت لاهیجان انزلی,

طراحی وبسایت در گیلان و رشت

Google+

شبکه سراسری ابری ویدئو کنفرانس راه‌اندازی شد

cloud سرویس ویدئو کنفرانس این امکان را برای کاربران فراهم می‌سازد تا در مکان‌های دور و نزدیک، صوت و تصویر یکدیگر را به‌صورت زنده دریافت کرده و همانند جلسات حضوری با یکدیگر ارتباط داشته و تبادل‌نظر کنند.
به گزارش فاوانیوز و به نقل از مهر، این سرویس می‌تواند با امکانات افزوده دیگری همانند تبادل اسناد و مدارک اشتراک در تهیه مدارک و ارسال عکس‌ها نیز همراه باشد.
همزمان با ایام دهه فجر سرویس ویدئو کنفرانس شرکت مخابرات ایران (شاوک) مبتنی بر فناوری رایانش ابری در استان آذربایجان شرقی به صورت همزمان در سراسر کشور راه‌اندازی شد که این سرویس امکان استفاده برای تمامی سازمان‌ها و شرکت‌ها را در سراسر کشور فراهم می‌کند.
شبکه ابری ویدئو کنفرانس مخابرات ایران با امکان ارائه همزمان سرویس ویدئوکنفرانس به هزار کاربر، در اختیار قرار دادن پنل مدیریت جلسات، ایجاد اتاق‌های جلسات به تعداد نامحدود به ساده‌ترین شیوه ممکن و بدون نیاز به هیچ پشتیبان یا IT Man راه‌اندازی شد.
با استفاده از این سرویس و برقراری جلسات ویدئویی، صرفه‌جوئی قابل‌توجهی در وقت و هزینه صورت می‌گیرد و زمان‌های تلف‌شده برای اخذ بلیت، ویزا، سفر، اقامت و رفع خستگی‌های ناشی از سفر، حذف می‌شود.
از دیگر ویژگی‌های این سرویس، مدیریت جلسات با امکان قرار دادن پنل مدیریت جلسات در سه قالب ادمین (Admin) با امکان دسترسی به‌تمامی جلسات شبکه، لانچر (Launcher) با امکان دسترسی به‌تمامی جلسات محلی برای مشتریانی که بیش از یک اتاق جلسه ایجاد کرده‌اند و اونر (Owner) با امکان دسترسی فقط به جلسه خودی است.
نیاز به کمترین پهنای‌باند در سمت کاربر (از ۱۲۸ Kb/s تا ۱Mb/s ) برای کیفیت تصاویر مناسب تا HD(720p)، امکان ضبط جلسات باکیفیت HD(720p)، تنوع در انتخاب کیفیت تصاویر جلسات و تعرفه سرویس، امکان ارائه سرویس باکیفیت تصویر ۳۶۰p، ۴۸۰p، ۷۲۰p،۱۰۸۰p، امکان نصب اپلیکیشن بر روی تمامی OSها از مختصات فنی شبکه ویدئو کنفرانس ابری است.
با برقراری شبکه ویدئو کنفرانس، همچنین مدیریت هوشمندانه ارتباط براساس پهنای‌باند موجود، امکان محدودسازی دستی (Manual) میزان پهنای‌باند (دانلود و آپلود) تخصیصی به سرویس مزبور در پنل مشتری و امکان برقراری تماس تصویری با مشتریان خارج از کشور فراهم می‌آید.
همچنین ارائه­ سرویس به مشتریان، به‌صورت پیش‌پرداخت (Prepaid) و پس پرداخت (Postpaid)، دسترسی به پنل شارژینگ و بیلینگ تماس‌ها توسط مشتریان و دریافت صورتحساب (بیلینگ) سرویس، همچون سایر فیش‌های مصارف ماهانه سرویس‌های مخابراتی با شبکه ویدئو کنفرانس ازدیگر امکانات و قابلیت‌های شبکه شاوک است.

ادامه مطلب http://www.favanews.com/14253/%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%DA%A9%D9%86%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%B1%D8%A7%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%D9%86

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به موافقت گمرک و وزارت صنعت برای پیگیری موضوع ته لنجی ها گفت: رییس جمهوری همواره تاکید دارند که سفارتخانه های ایران در کشورهای مختلف وظیفه رسیدگی و پشتیبانی از صادرکنندگان و کار آفرینان ایرانی را دارند. به گزارش…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…