طراحی تخصصی سایت دراستان گیلان رشت لاهیجان انزلی,

طراحی وبسایت در گیلان و رشت

Google+

میزان موفقیت اپراتورها در عرصه برقراری مکالمه

بیش از ۲۰ سال از ورود موبایل به کشور می‌گذرد با این حال گاهی در وضعیت آنتن‌دهی اپراتورهای مختلف مشکلاتی وجود دارد به گونه‌ای که وزیر ارتباطات و مردم به انتقاد از این موضوع پرداخته‌اند.
 
به گزارش فاواینوز از ایسنا، طبق آمارهای رسمی ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور به بیش از ۹۲ درصد رسیده است، اما با این حال همچنان مردم در مواردی از قطع و وصل شدن‌های بی‌هنگام تماس‌های خود گله‌مندند. آمار میزان موفقیت اپراتورها در عرصه برقراری مکالمه به تازگی از سوی وزارت ارتباطات اعلام و به تفکیک مشخص شده که هر یک از اپراتورهای تلفن همراه تا پایان شهریورماه سال جاری در این خصوص چه وضعیتی داشته‌اند.
 
شرکت ارتباطات سیار یا همان همراه اول در خصوص میزان موفقیت در برقراری مکالمات میزان ۴۶.۳ درصد بوده است که این رقم در زمینه‌ متوسط میزان برقراری موفقیت‌آمیز مکالمه (CSSR) در شبکه این اپراتور به ۹۹.۱ درصد رسیده است. همچنین طبق آمارهای منتشر شده میزان کارایی مدارات اتصال متقابل در این اپراتور ۹۸.۴۵ درصد اعلام شده است.
 
اما اپراتور دوم یا ایرانسل در خصوص میزان موفقیت‌آمیز مکالمه (CSSR) در شبکه به رقم ۹۵ درصد دست یافته و میزان مکالمات موفق میزان ۴۶.۹۴ درصد است. همچنین میزان کارایی مدارات اتصال متقابل در این اپراتور ۹۹.۸۸ درصد اعلام شده است.
 
اپراتور سوم یا همان رایتل نیز در زمینه‌ی متوسط میزان برقراری موفقیت‌آمیز مکالمه در شبکه ۹۸.۱۱ درصد موفقیت داشته که این رقم در خصوص میزان مکالمات موفقیت‌آمیز در حین جابه‌جایی به ۹۹.۸۴ درصد می‌رسد. همچنین بنابر آمارهای اعلام شده درصد مکالمات قطع شده در شبکه سیار اپراتور سوم ۱.۸ درصد اعلام شده است.

ادامه مطلب http://www.favanews.com/14291/%D9%85%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%BE%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%B9%D8%B1%D8%B5%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به موافقت گمرک و وزارت صنعت برای پیگیری موضوع ته لنجی ها گفت: رییس جمهوری همواره تاکید دارند که سفارتخانه های ایران در کشورهای مختلف وظیفه رسیدگی و پشتیبانی از صادرکنندگان و کار آفرینان ایرانی را دارند. به گزارش…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…