طراحی تخصصی سایت دراستان گیلان رشت لاهیجان انزلی,

طراحی وبسایت در گیلان و رشت

Google+

اولویت خدمات طرح جویشگر بومی اعلام شد

net نشست کارگروه فنی طرح جویشگر بومی با موضوع «تعیین شاخص‌های ارزیابی خدمات طرح و سناریوی ارزیابی» در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
 
به گزارش فاوانیوز از مهر، در این نشست، مجری طرح جویشگر بومی معیارهای ارزیابی خدمات اولویت نخست طرح جویشگر بومی را در قالب خدمات طرح «جویشگر، سرویس خبر، ترجمه ماشینی، جویشگر نقشه و ایمیل» برای حاضران بیان کرد.
 
علیرضا یاری با تقسیم‌بندی ارزیابی خدمات طرح به سه دسته شاخص‌های کارکردی، شاخص‌های غیرکارکردی و شاخص‌های کسب‌و‌کار، ویژگی‌های هر یک از این شاخص‌ها را برای اعضای کارگروه تشریح کرد. وی با بیان اینکه ارزیابی پروژه‌ها با مدل مسابقه صورت می‌گیرد، اظهار داشت: در این مدل، سهم خروجی پروژه پژوهشی ۲۰ درصد (خروجی‌های هر فاز از قرارداد)، ارزیابی دقت و کیفیت محصول ۳۰ درصد (براساس شاخص‌های کمی خدمات و محصول‌ها)، ارزیابی رضایت کاربران ۲۰ درصد (براساس نظرسنجی) و ارزیابی بازار و گردش مالی ۳۰ درصد (براساس شاخص‌های کمی مدل کسب‌وکار) پیش‌بینی شده است.
در ادامه این نشست، حاضران پیرامون موارد مطرح شده به تبادل نظر پرداختند. کارگروه فنی طرح جویشگر بومی متشکل از مسئولان طرح، کارشناسان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، کارشناسان پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیران شرکت‌های خصوصی فعال در این زمینه و برخی از خبرگان این بخش است که خروجی نشست‌های این کارگروه برای ارائه و نهایی شدن به شورای راهبری طرح جویشگر بومی فرستاده می‌شود.
 
دسترسی به تمام اطلاعات مربوط به طرح جویشگر بومی در پایگاه اینترنتی این طرح به نشانی www.didras.ir فراهم است.

ادامه مطلب http://www.favanews.com/14301/%D8%A7%D9%88%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%AC%D9%88%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%D8%A8%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%B4%D8%AF

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به موافقت گمرک و وزارت صنعت برای پیگیری موضوع ته لنجی ها گفت: رییس جمهوری همواره تاکید دارند که سفارتخانه های ایران در کشورهای مختلف وظیفه رسیدگی و پشتیبانی از صادرکنندگان و کار آفرینان ایرانی را دارند. به گزارش…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…