طراحی تخصصی سایت دراستان گیلان رشت لاهیجان انزلی,

طراحی وبسایت در گیلان و رشت

Google+

تبلیغات یا هدر دادن پول در تلگرام؟

تبلیغات نشان دهنده سطح عرضه و تقاضا و فرهنگ جوامع است. چون طراحان و کارشناسان برای تاثیرگذاری بیشتر تبلیغات از علایق، نیازها، عادات و وضعیت اقتصادی اکثریت جامعه بهره می‌برند تا شعارها و طرح‌های مناسبی طراحی کنند.
پیام‌های تبلیغاتی مدت‌هاست ذهن همه ما را درگیر کرده است؛ مسوولان را از نظر شیوه نظارت، فعالان اقتصادی را از نظر میدان تاثیرگذاری و مردم را از نظر مواجهه و سلب آرامش.
 
بعد از فراگیری ارسال پیامک‌های انبوه با محتوای نامناسب، اعتراض رسانه‌ها نسبت به این موضوع سبب واکنش نشان دادن مسوولان شد و قرار شد وزارت ارشاد کار نظارت بر محتوای پیامک‌های تبلیغاتی را بر عهده بگیرد.
حالا خیال میلیون‌ها کاربر اپراتورهای تلفن همراه از نظر دریافت پیامک‌های تبلیغاتی نامناسب در زمان نامناسب کمی راحت شده است. اما داستان از این قرار است که ما از چاله درآمده‌ایم اما چاه دیگری مقابل‌مان دهان باز کرده است.
 
از زمانی که ارسال پیام‌های تبلیغاتی در شبکه پیام رسان تلگرام بازار داغی پیدا کرده است، ما هر ساعت از شبانه روز ممکن است هر پیامی دریافت کنیم. تلگرام که از نظر فیلتر شدن و نشدن روی لبه تیغ حرکت می‌کند و این روزها هم بهترین ابزار رسانه‌ها و کاندیداهای انتخاباتی است، مخل آسایش و موجب معترض شدن بسیاری از کاربران شده است.
 
اگر شما هم از کاربران تلگرام باشید که به احتمال ۹۰ درصد هستید و آن ۱۰ درصد هم وفاداران به وایبر و افرادی هستند که به امنیت اطلاعات‌شان اهمیت می‌دهند و فکر می‌کنند آنچه در ایران فیلتر نمی‌شود، ریسک دارد، حتما از بین پیام‌های تبلیغاتی وسایل خانه، متخصصان زیبایی، دندان پزشکان، کارشناسان لاغری، املاکی‌ها و غیره، یکی را طی روز دریافت می کنید.
 
احتمالا شما پیام تبلیغاتی «مچ گیری دوست دختر و دوست پسر» را هم دریافت کرده‌اید که چیزی جز نهادینه کردن شک و تردید افراد نسبت به یکدیگر نیست. در این پیام از کاربران خواسته می‌شود اگر به طرف رابطه خود شک دارند و می‌خواهند بدانند همسر یا فرزندان و دوستان‌شان چه پیام‌هایی به چه کسانی ارسال می‌کنند، با چه کسانی تماس می‌گیرند و چه کاری با گوشی خود انجام می‌دهند وارد سایتی شوند و این برنامه را نصب کنند. همان کسانی که سراغ استفاده از چنین برنامه‌ای می‌روند، خودشان از شکارهای آینده دیگران هستند؛ فارغ از اینکه این «همان کسانی که…» تولید کننده این برنامه باشند، تبلیغ کننده این برنامه باشند یا کاربری که از مسیر تبلیغات به این برنامه رسیده است.
 
برای حل این مشکل ارتقای فرهنگ صاحبان محصولات و خدمات از اقداماتی است که تاثیرش تا ابد ماندگار است. شکی نیست که توان نظارت به صورت غیرمستقیم بر انتشار محتوای نامناسب از سوی مسوولان نیز وجود دارد. تاریخ نه چندان دور نشان‌مان داده فیلترینگ، ردگیری کاربران منتشر کننده مطالبی که مصداق توهین و افترا و تشویش اذهان عمومی بودند، احضار و حتی زندان و جریمه، کارهایی است که در کمترین زمان از سوی مسوولان قابل اجراست.
 
از سوی دیگر دور شدن صاحبان کسب و کار از چنین فضای تبلیغاتی که به خصوص در تلگرام به وجود آمده است. سطح تبلیغات در تلگرام به حدی رسیده است که کاربران با دریافت پیام تبلیغاتی بیشتر اوقات حتی بدون اینکه آن را بخوانند، حذف می‌کنند یا به عنوان اسپم آن را به تلگرام معرفی می‌کنند. در چنین فضایی هزینه کردن برای تبلیغات، عملا دور ریختن پول است.
با توجه به اینکه فضای رسانه‌های اجتماعی مستعد تغییر فرهنگ کاربران است از مسوولان می‌خواهم کمی از این نیروی غیر قابل انکارشان، خرج حوزه پیام‌های تبلیغاتی کنند تا بتوانند به صاحبان محصولات و خدمات کمک کنند فرهنگ شان را ارتقا دهند. از سوی دیگر از دست اندرکاران بازار تبلیغات هم باید خواست در طراحی شعارها و محتوای معرفی محصولات دقت کنند. کاربران هم می‌توانند به جای پاک کردن پیام ها، آنها را Report As Spam کنند. بلکه سطح خلاقیت دوستان بالاتر برود.
 

ادامه مطلب http://www.favanews.com/14382/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA-%DB%8C%D8%A7-%D9%87%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%86-%D9%BE%D9%88%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%9F

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به موافقت گمرک و وزارت صنعت برای پیگیری موضوع ته لنجی ها گفت: رییس جمهوری همواره تاکید دارند که سفارتخانه های ایران در کشورهای مختلف وظیفه رسیدگی و پشتیبانی از صادرکنندگان و کار آفرینان ایرانی را دارند. به گزارش…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…