طراحی تخصصی سایت دراستان گیلان رشت لاهیجان انزلی,

طراحی وبسایت در گیلان و رشت

Google+

درآمد هزار و ۷۷۰ میلیارد تومانی‌ همراه اول از محل خدمات ارزش افزوده پیامکی

Hamrah_Aval_logo مدیر کل خدمات ارزش افزوده همراه اول گفت: سرویس‌های ارزش افزوده پیامکی ظرف چهار سال هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان درآمد برای همراه اول داشت.
 
به گزارش فاوانیوز، محمدرضا سوهانیان در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه سرویس‌های ارزش افزوده جایگاه خوبی در سبد درآمدی همراه اول دارد، اظهار کرد: فعالیت ما از پنج سال پیش آغاز شد و از همان سال میزان رشد ما بالاتر از خود شرکت ارتباطات سیار بود.
 
وی عنوان کرد: درآمدهای ناشی از پیامک ما ظرف چهار سال اول فعالیت به ترتیب ۵۰، ۲۴۰، ۴۸۰ و سال گذشته هزار میلیارد تومان بود؛ از سوی دیگر درآمد خدمات ارزش افزوده طی سال گذشته مجموعا ۱۲.۵ تا ۱۳ درصد از کل درآمد همراه اول را شامل می‌شد.
 
مدیر کل خدمات ارزش افزوده همراه اول در پاسخ به این سوال که رشد درآمدهای شما در این بخش برای سال جاری طبق همان رویه سابق است یا احیانا با توجه به کمرنگ شدن خدمات پیامکی و رشد سرویس‌های مبتنی بر باند پهن کاهش می‌یابد؟، گفت: البته تا زمانیکه مردم به سرویس‌های مبتنی بر باند پهن عادت نکنند، نمی‌شود گفت خدمات پیامکی جایگاه‌شان را از دست می‌دهند اما علی‌رغم پیش‌بینی رشد درآمدها برای سال‌جاری، از شیب درآمدی سال‌های گذشته کاسته می‌شود.
 
او با بیان اینکه هزینه کرد بالغ بر هفت هزار میلیارد تومان برای توسعه در بخش پهنای باند صورت گرفته است، گفت: قطعا در سال‌های آتی که رویکرد مشترکان به سمت استفاده از سرویس‌های مبتنی بر باند پهن می‌رود ما باز هم رشد خواهیم داشت زیرا سرمایه‌گذاری‌های توسعه‌ای در هر دو بخش رادیو و شبکه اتفاق افتاده و اغلب مشترکان قابلیت دسترسی به خدمات نسل‌ سوم را دارند و در آینده نیز امکان ۴G برای آنها محقق می‌شود.
 
سوهانیان درباره نحوه تعامل با توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های نوین ابراز کرد: تعاملی کاملا پویا در این عرصه وجود دارد و از قبل روالی طرح‌ریزی شده که همواره امکان پیوستن بازیگرانی جدید به مجموعه ما وجود دارد.
 
وی افزود: در حال حاضر بیش از ۱۴۰ شرکت همکار ما هستند که افراد جدید یا از طریق آنها یا با مراجعه مستقیم به خود ما می‌توانند، ایده‌ها و برنامه‌هایشان را مطرح کنند.
 

ادامه مطلب http://www.favanews.com/14411/%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D9%87%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%88-770-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C%E2%80%8C-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%88

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به موافقت گمرک و وزارت صنعت برای پیگیری موضوع ته لنجی ها گفت: رییس جمهوری همواره تاکید دارند که سفارتخانه های ایران در کشورهای مختلف وظیفه رسیدگی و پشتیبانی از صادرکنندگان و کار آفرینان ایرانی را دارند. به گزارش…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…