در سومین جشنواره سازمانهای شنوا و رضایت محور، همراه اول موفق به دریافت نشان ویژه «سازمان شنوا» و «پژوهش برتر ارتباطی» شد.
به گزارش
فاوانیوز، روز یکشنبه ۲ اسفند ماه، سومین دوره «جشنواره سازمانهای شنوا و رضایت محور» با شعار «شنیدن صدای مخاطب، مقدمه تأمین رضایت او» با حضور مسئولان اجرایی و مدیران روابط عمومی و ارتباط با مشتری برخی سازمانها و برندهای معتبر کشور در سالن همایشهای برج میلاد برگزار شد.
براساس این گزارش، در این جشنواره با بررسی و داوری اسناد و مدارک توسط هیات داوران، اپراتور اول در بخشهای «سازمان های شنوا» و «برترین مطالعات و پژوهشهای ارتباطی و افکارعمومی» به عنوان شرکت برتر انتخاب و معرفی شد.
بنابر اعلام دبیرخانه جشنواره، این اقدام برای ترغیب سازمانها به مشتری محوری، مخاطب محوری و شنیدن صدای مشتری و مخاطب و تشویق روابط عمومیها به انجام مطالعات ارتباطی انجام شده است.
براساس تعریف این جشنواره، «سازمان شنوا» سازمانی است که ضمن بسترسازی برای شنیدن صدای مردم(مخاطبان)، بسترهای لازم را برای این منظور فراهم میکند و عملاً برای تکریم افکارعمومی اهتمام میورزد.
ادامه مطلب