طراحی تخصصی سایت دراستان گیلان رشت لاهیجان انزلی,

طراحی وبسایت در گیلان و رشت

Google+

اپراتور اول نشان “سازمان شنوا” گرفت

در سومین جشنواره سازمان‌های شنوا و رضایت محور، همراه اول موفق به دریافت نشان ویژه «سازمان شنوا» و «پژوهش برتر ارتباطی» شد.
 
به گزارش فاوانیوز، روز یکشنبه ۲ اسفند ماه، سومین دوره «جشنواره سازمان‌های شنوا و رضایت محور» با شعار «شنیدن صدای مخاطب، مقدمه تأمین رضایت او» با حضور مسئولان اجرایی و مدیران روابط عمومی و ارتباط با مشتری برخی سازمان‌ها و برندهای معتبر کشور در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
 
براساس این گزارش، در این جشنواره با بررسی و داوری اسناد و مدارک توسط هیات داوران، اپراتور اول در بخش‌های «سازمان های شنوا» و «برترین مطالعات و پژوهش‌های ارتباطی و افکارعمومی» به عنوان شرکت برتر انتخاب و معرفی شد.
بنابر اعلام دبیرخانه جشنواره، این اقدام برای ترغیب سازمان‌ها به مشتری محوری، مخاطب محوری و شنیدن صدای مشتری و مخاطب و تشویق روابط عمومی‌ها به انجام مطالعات ارتباطی انجام شده است.
براساس تعریف این جشنواره، «سازمان شنوا» سازمانی است که ضمن بسترسازی برای شنیدن صدای مردم(مخاطبان)، بسترهای لازم را برای این منظور فراهم می‌کند و عملاً برای تکریم افکارعمومی اهتمام می‌ورزد.
 

ادامه مطلب http://www.favanews.com/14520/%D8%A7%D9%BE%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D9%88%D9%84-%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%A7-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به موافقت گمرک و وزارت صنعت برای پیگیری موضوع ته لنجی ها گفت: رییس جمهوری همواره تاکید دارند که سفارتخانه های ایران در کشورهای مختلف وظیفه رسیدگی و پشتیبانی از صادرکنندگان و کار آفرینان ایرانی را دارند. به گزارش…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…