طراحی تخصصی سایت دراستان گیلان رشت لاهیجان انزلی,

طراحی وبسایت در گیلان و رشت

Google+

ایرانسل تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان گرفت

به گزارش فاوانیوز و به نقل از  روابط عمومی ایرانسل؛ این اپراتور تلفن همراه به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، بر اساس ارزیابی‌های سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان موفق به دریافت تندیس و سومین گواهینامه متوالی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت شد. رضایت حداقل ۷۰ درصدی مشتریان، از موارد الزامی در فرآیند ارزیابی برای اخذ این جایزه ملی است.
 
در این همایش که با حضور محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، سید محمود نوابی، معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و سید محمد جعفری رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و جمع کثیری از مدیران بنگاه‌های نمونه تولیدی و خدماتی کشور برگزار شد، لوح و گواهینامه ویژه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، به علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل اعطا شد.
 
پانزدهمین دوره اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به همت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و با پشتیبانی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت، صبح روز یکشنبه، ۹ اسفندماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
ایرانسل همچنین در آبان ماه ۹۴ در دهمین همایش ملی کیفیت و بهره‌وری، از سوی کمیته ارزیابی این همایش به عنوان شرکت برتر برگزیده شده بود
 

ادامه مطلب http://www.favanews.com/14622/%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%84-%D8%AA%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%B3-%D9%88-%DA%AF%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%85%D9%84%DB%8C-%D8%B1%D8%B9%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AD%D9%82

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به موافقت گمرک و وزارت صنعت برای پیگیری موضوع ته لنجی ها گفت: رییس جمهوری همواره تاکید دارند که سفارتخانه های ایران در کشورهای مختلف وظیفه رسیدگی و پشتیبانی از صادرکنندگان و کار آفرینان ایرانی را دارند. به گزارش…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…