طراحی تخصصی سایت دراستان گیلان رشت لاهیجان انزلی,

طراحی وبسایت در گیلان و رشت

Google+

واعظی: ارائه سرویس مناسب داخلی، مهم‌ترین عامل اعتمادسازی کاربران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ارائه سرویس مناسب توسط شبکه‌های اجتماعی داخلی را مهم‌ترین عامل اعتمادسازی برای کاربران دانست.
 
به گزارش فاوانیوز، دکتر واعظی، درآستانه سالروز تاسیس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، درهمایش نشست تخصصی شبکه‌های اجتماعی و OTT ، با اشاره به اینکه امروزه استفاده از شبکه‌های  اجتماعی یک نیاز است افزود:  لازم است از این پدیده به درستی استفاده شود.
وی با تاکید بر حمایت از شبکه های اجتماعی  بومی و قرارگرفتن سرورها در داخل کشور، ادامه داد:‌مطمئنا دیتا در کشور سرمایه محسوب می‌شود و باید در داخل کشور ازآن استفاده شود.
 
واعظی توجه به اقتصاد شبکه‌های اجتماعی داخلی را ضروری خواند وگفت:‌ لازم است حمایت دولت از هر طرح ملی با مشخص شدن زمان انجام کار، همراه باشد.
 
وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه اگر تبادل  اطلاعات مردم درداخل کشور صورت گیرد، به نفع مردم، دولت و امنیت کشور است، افزود: ‌پیگیری مسایل شبکه‌های اجتماعی داخلی در موضوعات حقوقی، قضایی و رفع تبعیض در پایداری و بقاء آنها موثر است.
وی ادامه داد: اعتقاد من آن است که باید با شبکه‌های  اجتماعی داخلی، راحت‌تر برخورد کرد و نسبت به شبکه‌های اجتماعی خارجی، نگاه سختگیرانه‌تری داشت.
واعظی اظهارکرد : موقعی می‌توانیم در مقابل شبکه‌های اجتماعی خارجی قرار گیریم که شبکه‌های داخلی جایگزین را با ارائه خدمات با کیفیت ارائه دهیم.
 
وزیر ارتباطات بابیان اینکه تعداد کاربران در دنیا سرمایه است، ادامه داد: ‌بهترین راه تشویق و اعتمادسازی مردم به شبکه‌های  اجتماعی داخلی، ارائه سرویس خوب است.
وی با اشاره به اینکه دراین نشست تعاملی ، صورت مسئله‌ها مطرح شده است، افزود:‌ این جلسه شروع مناسبی برای همفکری و تبادل دیدگاه‌های گردانندگان شبکه‌های اجتماعی داخلی و علاقه‌مندان بود و لازم است این جلسات ادامه یابد.
 
واعظی در پایان تصریح کرد: ‌اطمینان بخشی  در زمینه مالی، فنی، پهنای باند، حقوقی و… برای حمایت از شبکه‌های  اجتماعی داخلی  ضروری است و دراین زمینه‌ها حمایت از  شبکه‌های اجتماعی داخلی در دستور کار قرار دارد.
 

ادامه مطلب http://www.favanews.com/14768/%D9%88%D8%A7%D8%B9%D8%B8%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%87-%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%DB%8C%D8%8C-%D9%85%D9%87%D9%85%E2%80%8C%D8%AA

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به موافقت گمرک و وزارت صنعت برای پیگیری موضوع ته لنجی ها گفت: رییس جمهوری همواره تاکید دارند که سفارتخانه های ایران در کشورهای مختلف وظیفه رسیدگی و پشتیبانی از صادرکنندگان و کار آفرینان ایرانی را دارند. به گزارش…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…