طراحی تخصصی سایت دراستان گیلان رشت لاهیجان انزلی,

طراحی وبسایت در گیلان و رشت

Google+

اپراتور های مجازی تلفن همراه می آیند

210249_865 معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه رگولاتوری از اعطای موافقت اصولی به متقاضیان واجد شرایط اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) تا بهمن سال جاری خبر داد.
به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، صادق عباسی شاهکوه درباره نتایج بررسی اولیه تقاضاهای پروانه MVNO گفت: از ۵۱ متقاضی دریافت پروانه MVNO، تقاضای ۸ شرکت به دلیل ارائه نکردن طرح تجاری، براساس مصوبه قابل بررسی نبوده و به آنها اعلام شده است. همچنین ۳۱ متقاضی امتیازهای لازم را در بررسی اولیه رگولاتوری کسب نکردند که با آنها مکاتبه شده و این متقاضیان تا ۲۹ مهر فرصت دارند درخواست تجدیدنظر و مدارک تکمیلی را به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی ارائه کنند.
وی در مورد اشکالات درخواستهای ارائه شده عنوان کرد: در میان ۳۱ متقاضی، بیشترین اشکال مربوط به گردش مالی متقاضیان بود که بعضاً به جای صورتهای مالی حسابرسی شده سال ۹۳، مدارک دیگری مانند اظهارنامه مالیاتی ارسال کرده بودند که مورد قبول قرار نگرفت. همچنین برخی از متقاضیان، نوع اپراتور مورد تقاضای خود از جمله اپراتور نوع اول یا نوع دوم را مشخص نکرده بودند و البته برخی هم مجموع امتیاز حداقل ۷۵ برای نوع ۲ و ۸۵ برای نوع ۱ را دریافت نکردند.
عباسی شاهکوه درباره تفاوت اپراتور نوع اول و دوم گفت: اپراتور نوع اول، اپراتوری است که به غیر از شبکه دسترسی، تمامی قسمتهای دیگر شبکه را می‌تواند داشته باشد در حالیکه اپراتور نوع دوم، اپراتوری است که نه تنها در بخش دسترسی، بلکه در سایر بخشها نیز صاحب شبکه نیست.
معاون بررسیهای فنی و صدور پروانه درباره وضعیت سایر متقاضیان اظهار کرد: ۱۲ متقاضی دیگر براساس مدارک خود اظهاری ارائه شده، امتیازات لازم را کسب کرده‌اند اما این موضوع به معنای نهائی شدن دریافت موافقت اصولی نمی‌باشد و در صورتی تصمیم نهائی در مورد این متقاضیان گرفته خواهد شد که مدارک رسمی‌ آنها به ویژه در مورد اپراتور خارجی بعنوان شریک تجاری ارائه شود. همچنین بایستی اطمینان حاصل کنیم که متقاضی MVNO با سایر MVNOها و اپراتورهای میزبان سهامداری مشترک ندارد.
وی افزود: سیاست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی بر این است که برای تمامی متقاضیانی که شرایط لازم را داشته باشند بطور همزمان موافقت اصولی صادر کند تا آنها در شرایط یکسان برای جلب مشارکت اپراتورهای تلفن همراه، با یکدیگر رقابت کنند.

ادامه مطلب http://www.favanews.com/13655/%D8%A7%D9%BE%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%85%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به موافقت گمرک و وزارت صنعت برای پیگیری موضوع ته لنجی ها گفت: رییس جمهوری همواره تاکید دارند که سفارتخانه های ایران در کشورهای مختلف وظیفه رسیدگی و پشتیبانی از صادرکنندگان و کار آفرینان ایرانی را دارند. به گزارش…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…