طراحی تخصصی سایت دراستان گیلان رشت لاهیجان انزلی,

طراحی وبسایت در گیلان و رشت

Google+

«سمساری‌های اینترنتی» در ایران رونق گرفته‌اند

idsa خرید اینترنتی یک چیز است و خرید اینترنتی وسایل دست دوم چیزی دیگر! خرید اینترنتی به عنوان بخشی از تجارت رو به رشد الکترونیک به ایران وارد شد و رشد کرد، ولی فروش وسایل دست دوم که آن هم ایده‌اش ازسایت‌های خارجی آمده، در ایران بسیار سریعتر از آنچه انتظار می‌رفت پیشرفت کرده است.به گزارش آنا، فروش کالاهای دست دوم از طریق اینترنت چند سالی است که در ایران باب شده است. در میان ۲۰ سایت پربازدید در ایران، تنها ۲ سایت فروش وجود دارد که یکی از آنها سایت فروش کالاهای دست دوم است.بر اساس داده‌های «الکسا»، این سایت فروش کالاهای دست دوم که در خرداد سال گذشته رتبه ۷۵ را داشت، حالا به رتبه ۱۷ رسیده است.۲۰۰میلیون دقیقه در ماه صرف بازدید از سایت‌های فروشبه استناد داده‌های «سمیلر وب»، این سایت فروش ایرانی ماهانه نزدیک به ۵٫۳ میلیون بازدیدکننده دارد. هر کدام از بازدیدکنندگان هم به طور متوسط حدود ۱۴ دقیقه وقت خود را در این سایت سپری می‌کنند. این یعنی در طول یک ماه ۷۴ میلیون دقیقه از وقت ایرانی‌ها، تنها در این سایت می‌گذرد.نکته جالب توجه در مورد رقیب این سایت این است که وقت متوسطی که بازدیدکننده صرف دیدن از «سایت فروش کالاهای نو» اشاره شده می‌کند تنها ۹ دقیقه است.بر اساس داده‌های به دست آمده، می‌توان گفت سایت‌ها و البته اپلیکیشن‌‌‌‌‌های فروش کالای دست دوم ماهانه حدود ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار بازدیدکننده دارند.نحوه آشنایی مردم با این سایت‌هابین ۳۰ تا ۵۰ درصد بینندگان این سایت‌ها از گوگل و حدود ۵ تا ۱۰ درصد بازدیدکنندگان این سایت‌ها از یاهو می‌آیند. این آمار البته در مورد دو سایت اول پرفروش صدق نمی‌کند چون مردم نشانی اینترنتی آنها را می‌شناسند یا اینکه اپلیکیشن تلفن همراه آنان را دانلود می‌کنند.کلید واژه‌هایی مانند «دست دوم»، «ثبت آگهی رایگان» و «دیوار» کلیدواژه‌هایی هستند که مردم قبل از آمدن به این سایت‌ها، آن‌ها را در اینترنت جست‌وجو کرده‌اند.بر اساس اطلاعات سمیلر وب، حدود ۳ دهم تا ۵ دهم درصد ترافیکی اینترنتی که به این وب‌سایت‌ها منتقل می‌شود از طریق شبکه‌های اجتماعی است.

ادامه مطلب http://www.favanews.com/13681/%D8%B3%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%B1%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%82-%DA%AF

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

پیگیری برای حل موضوع ته لنجی ها در دولت /سفارتخانه ها وظیفه رسیدگی به مشکلات صادرکنندگان را دارند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به موافقت گمرک و وزارت صنعت برای پیگیری موضوع ته لنجی ها گفت: رییس جمهوری همواره تاکید دارند که سفارتخانه های ایران در کشورهای مختلف وظیفه رسیدگی و پشتیبانی از صادرکنندگان و کار آفرینان ایرانی را دارند. به گزارش…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…
دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

دانشکده پست و مخابرات با ارایه آموزش های مهارتی به تربیت نیروی کار ماهر کمک می کند

بهمن 12, 1395 اخبار فناوری اطلاعات
دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر عزم دولت در زمینه رفع نیاز به اشتغال جوانان به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تربیت نیروی انسانی ماهر را زمینه ساز جذب سریع در بازار کار عنوان کرد و گفت: با توجه به این که نیروی کار ماهر، به راحتی…